זימון תורים

זימון תורים
3.87 (77.33%) 15 votes
שידורית,שהפכה ב-12 השנים האחרונות להיות המרכז הארצי לזימון תורים לרופאים עצמאיים,
למרפאות ולמכוני ההדמיה של מכבי שירותי בריאות, מזמינה גם אותך להצטרף ליותר 1,200 רופאים
עצמאיים אשר נהנים משירות זימון התורים אנושי ומקצועי בשידורית.
 
 

כיצד פועל שירות זימון תורים בשידורית ?

 
שידורית תספק לך מספר טלפון ייחודי אליו תוכל להתחבר באמצעות שרות עקוב אחריי, תפנה אליו שיחות
במצב עומס במרפאה ו/או כשאין מענה, או תפרסם את מספר הטלפון כמוקד זימון התורים שלך.
השיחה תועבר לנציגי השירות במוקד המענה האנושי בשידורית.
 
שידורית  תבנה אפליקציית זימון תורים  ייחודית  עבור המרפאה/רופא, בהתאם לדרישותיו ע"י בית התוכנה
של שידורית, אפקלציה המאפשרת שילוב של מערכת זיהוי דיבור עם מענה אנושי .
לכל רופא ייבנה יומן זימון תורים בפני עצמו בהתאם לשעות הקבלה ולאופן קביעת התורים הספציפית
לאותו רופא הכולל: קופות חולים אותם מקבל הרופא, כיצד יש לפעול במקרים דחופים, הנחיות לגבי שעות פעילות וכו'.
 
שידורית מאפשרת לרופא או למזכירה לנהל בעצמם את יומן  ולבצע שינויים באמצעות אתר ע"י הקשת שם
משתמש וסיסמא
 
 

מה כולל שירות מערכת זימון תורים בשידורית ?

 
  • מענה אנושי 24 שעות 7 ימים בשבוע
  • אפשרות לזימון תורים במערכת זיהוי דיבור
  • יומן אינטרטקיבי לניהול המרפאה
  • ג'נגל אישי עד למענה נציג
  • פתיח אישי לכל רופא
  • וידוא תורים
  • צמצום תורים
  • תזכורות
  • הוראות הכנה לבדיקות
  • התקשרות למטופלים
  • הזמנה לביקורת תקופתית
  • טיפול בפניות דחופות
  • זימון תורים באמצעות האינטרנט
 

יתרונות שירות זימון התורים:

 
  • ללא לחץ – העזרה בניהול יומן התורים ובמענה האנושי  מקטינה לחצים בשעות הקבלה.
 
  • שירות נעים ומקצועי – מענה טלפוני וזימון תורים אנושי מעבר לשעות הקבלה, מפחיתים עומס
בשעות הפעילות ומאפשרים להעביר מקרים דחופים לרופא.
 
  • הפיכת הפציינטים ללקוחות – וידוא תורים, תזכורות, צמצום תורים, זימון פציינטים בתחילת רבעון לבדיקה
תקופתית. ואפילו תזכורות אוטומטיות לפציינטים באמצעות S.M.S, כל אלו משפרים את הטיפול בלקוחות,
גם כשאינם חולים.
 
  • פתרון במצבי חירום – דחיית/ביטול תורים באופן מיידי כאשר לא ניתן לפתוח את המרפאה (לדוגמא: חירום
בבית חולים המאלץ לבטל).
 
  • הוזלת עלויות – המערכת מזהה ומעלה את פרטי המתקשר וחוסכת זיהוי והקלדה המאריכות את השיחה
במוקד המענה האנושי ומייקרות אותה.
 
  • בקרה ושליטה – פיקוח מרחוק על פעילות היומן בכל זמן ומכל מקום.
 
  • מאגר נתונים ממוחשב – של פרטי המטופלים נבנה אוטומטית ע"י היומן.
 
  • שיפור התדמית – השירות המקצועי והאדיב, מיזעור התקלות, הג'ינגל הפרטי והשירות היזום מגבירים את
שביעות הרצון של הלהקוחות.
 
  • שירות עתידני מעורר התפעלות – שילוב של זימון תורים אנושי עם מערכת זיהוי דיבור חדשה
זימון תורים על ידי הפציינטים באופן עצמאי דרך רשת האינטרנט
באמצעות קוד וסיסמה.
 

היומן האינטרקטיבי

 

יומן הפגישות יתעדכן במרפאה מול יומנך בשידורית באמצעות רשת האינטרנט. הסנכרון דו כיווני,
ומאפשר לך מהמרפאה לצפות בתורים שנקבעו במענה האנושי -לקבוע, לבטל תורים, להוסיף נדחפים,
להציג ולהדפיס רשימת מוזמנים לדלת (שם פרטי ושעת התור) או רשימה מלאה.
 
 
השירות ללא תוספת תשלום, והוא ניתן גם באנגלית וברוסית, וגם ליותר מרופא אחד במרפאה (ריבוי יומנים). 
בנוסף, אם תרצה, יוכלו מטופליך להיכנס ולתאם תורים דרך קוד וסיסמא שיקבלו ממך.