מוקד שירות מתקדם לעסקים

מוקד שירות מתקדם לעסקים
5 (100%) 2 votes

 

 Going the extra mile

 

"עיצוב השירות והחוויה מרחיק אותך, לעת עתה לפחות, מהדברים הבסיסיים יותר ובמקום הוא גורם לך
לנסות להבין בני-אדם ואת הצרכים שלהם. בנוסף, מעניק לאותם מעצבים מוטיבציה להפיק מעצמם את הטוב ביותר,
לקחת את הטכנולוגיה רחוק יותר, לעבוד קשה יותר, או לצאת מעורם כדי לעשות משהו חדשני, כי יש להם
אמפתיה גדולה יותר עבור האדם שהם מעצבים את החוויה עבורו." -דיויד קלי

אל תתפשר, תוביל.

 

בעידן הנוכחי, הלקוח שלך רוצה כבר עכשיו בשיחה הראשונה לקבל שירות מלא ומעמיק.

ולא תמיד אתה תתפנה לעשות זאת.

 

לשם כך פותחו שירותי הלקוחות המתקדמים, לעשות את המעבר,
לתת שירות מענה אנושי חדשני, פורץ גבולות , נגיש,
אמין מקצועי וידידותי, גם עבור הלקוחות שלך.  

 

כבר 25  שנה, שידורית מתווה את ערכי המצוינות בשירות ופורצת דרך בענף שירות המענה האנושי.
ההכרה הראשונית לכך שיש עוד נישה שעוד עדיין בהתהוות  באה כאשר זיהינו את הצורך של חברות גדולות וקטנות
כאחד, בשירות מקצועי מעמיק, ומלווה של לקוחותיהם.
ולכן מוקד שירות לקוחות מתקדם פותח עבור אותם בעלי עסקי שמחפשים את הזרוע התפעולית המתמחה עבור
הטיפול בלקוחותיהם.

 

מוקד טלפוני מתקדם בשידורית

שירות לקוחות המתקדם מאפשר טיפול מעמיק ומלווה לקהל הלקוחות, בכל הערוצים.
בין אם מדובר בתמיכה בגולשים באתר האינטרנט, רשתות חברתיות, שיחות נכנסות, שיחות יוצאות או תמיכה
דרך מיילים. אנחנו דואגים, שהלקוח שלך יהיה מרוצה. כבר מהפנייה הראשונה.

 

ההתמחות שלנו היא להכיר את העסק שלך, ולדעת להתאים לך את הנציגים
ותצורת המענה, כך שהלקוחות שלך בכל שיחה ירגישו בבית.

 

מוקד הודעות מתקדם בשידורית

האפשרויות המוצעות במוקדי שירות הלקוחות המתקדם, מורכבות מצוות נציגים ותיק ומצומצם שהוכשר במיוחד
להעניק שירות מתקדם ומלא ללקוחות הקצה.

 

באמצעות טיפוח ההון האנושי, והשקעה רציפה בפיתוח מערכות טכנולוגיות שידורית מעניקה את שירותיה ונסיונה
עתיר השנים,  בהפעלת מוקדים ייעודים עבור לקוחות עסקים, ומשמשת כזרוע תפעולית מתמחה, אשר מאפשרת
ללקוח בקרה שוטפת בזמן אמת.