מענה אנושי

מענה אנושי
5 (100%) 73 votes

שידורית מענה אנושי 24 שעות, 7 ימים בשבוע, במשך 25 שנה ללא הפסקה

במספר טלפון משלך, עם הג'ינגל הפרטי שלך, עונה נציג מקצועי בשם העסק שלך ומעניק שירות מענה אנושי מדויק וייחודי ללקוחותיך באמצעות תסריט שיחה רלוונטי לסוג השירות המבוקש, גם כשנדרש ידע מעמיק.

 

נציגה מספקת שירות מענה אנושי מקצועילמה צריך שירות מענה אנושי בעסק ?

קיום בשנת 2017 עסק נמדד לא רק באיכות מוצריו אלא גם ובעיקר בטיב השירות שהוא מספק ללקוחותיו, כאשר לקוח מחייג לעסק ומקבל מענה אנושי מקצועי ורלוונטי לנושא שלשמו הוא התקשר, הוא רואה את העסק כנותן שירות טוב, אכפתי ומתחשב בצורכי הלקוח, לעומת עסק שבו המענה הוא מענה קולי אוטומטי עם שלוחות שאף אחת מהן לא רלוונטית למטרה שלשמה הלקוח התקשר. לכן שירות מענה אנושי מעבר ליתרונות הגלויים שלו, הוא בעל יתרונות פסיכולוגיים רחבים ובעלי עוצמה על קהל הלקוחות הקיים ועל קהל הלקוחות הפוטנציאלי העתידי לבוא. נוסף לכך בעידן הרשתות החברתיות כל לקוח יכול בהחלטה של רגע להעלות פוסט על טיב השירות שקיבל מאותו עסק, בין אם השירות היה טוב והלקוח רוצה לפרגן ובין אם השירות לקה בחסר והלקוח רוצה להזהיר את הלקוחות הפוטנציאליים. מענה אנושי חכם, איכותי, מהיר וזמין משפר את איכות השירות ובפועל שיפור השירות שווה הגדלת הרווחיות בעסק.

מה כולל שירות המענה האנושי בחברתנו ?

  • זמינות – המענה האנושי פועל לרשותך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 364 ימים בשנה (מלבד כיפור), ללא הפסקה ומאפשר לך לבחור מתי ואיך תרצה שנענה ללקוחותיך, איזה פרטי זיהוי לבקש, למי להעביר את המסר ובאיזה טכנולוגיה להעביר את המסר.
  • איכות – נציגנו נבחרים בקפידה רבה, בכדי שיתאימו לתצורת המענה שאתה בוחר, לדוגמא: השפה בה יינתן המענה ללקוח, שירות מכירות לעסק, שיחות יוצאות, שירות לקוחות, טלמיטינג, טלמרקטינג, תמיכה טכנית וכו'.
  • ייחודיות – אנו, בשידורית מענה אנושי לעסקים, לומדים את בית העסק לעומק ומעניקים לו את הפתרון המתאים והיעיל ביותר עבורו, כדי שאתה בעל העסק וכלל המועסקים, תוכלו להתעסק בליבה התפעולית ולקדם את העסק אל מימדים חדשים, הגדלת הרווחיות והתפוקה באירגון.
  • מגוון שירותים – שירותי המענה האנושי מוצעים כגיבוי טלפוני לבית העסק שלך, מחלקת מכירות, מחלקת שירות לקוחות וגם מזכירה אישית.
  • שפות – השירות ניתן בכל שפה שתרצו, כגון: עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית, ערבית, ספרדית ומגוון שפות נוספות לפי דרישה.
  • חסכון – חסכון בעלויות הארגון, ע"י קבלת שירות מענה אנושי חכם משידורית תחסכו בהוצאות גדולות על עובדים בעסק, מחשבים, טלפוניה והוצאות נוספות.

כל אחד משירותי המענה האנושי שתקבל מותאם אישית לדרישות שלך ולתחום העיסוק הייחודי, אנו דואגים שתקבל את השירות המתאים ביותר, באיכות, במקצועיות ובזמינות גבוהה על פי דרישה. שירות מענה אנושי לעסקים 24 שעות כולל בתוכו גם תקשורת אינטרנטית דו כיוונית בין חברתנו לבין העסק שלך בין אם מדובר באירגון גדול או עסק קטן. הרשומות יתעדכנו ויוצגו בפניך ובפנינו בו זמנית, המענה הטלפוני שלנו חובק עולם, כך שתוכל להפיק דוחות בכל זמן ומכל מקום בארץ ובעולם.

 

שידורית מענה אנושי לעסקים, מספקת בנוסף את השירותים הבאים, לחצו על השירות המבוקש למידע נוסף:

מוקד שירות בסיסי מוקד שירות מתקדם מענה לרופאים
מוקד שירות לקוחות מוקד ייעודי זימון תורים
שירותי מזכירה מוקד תמיכה HELPDESK  ניהול מרפאה
שירות הודעות מוקד הזמנות פורטל רופאים
תמיכה לקמפיין שיווקי הקמת מוקד טלפוני בלעדי לרופאי מכבי
שירות למסעדות רישום לכנסים  ניהול מערכת בחירות
     
     

 

צרו קשר עוד היום וקבלו מענה אנושי חכם ואיכותי לעסק שלכם במחיר שווה ובמקצועיות ברמה שלא הכרתם!!!