שירותי משרד

שירותי משרד
5 (100%) 12 votes

שירותי מזכירה, גיבוי טלפוני ומענה אנושי – בשירות אחד "שירותי משרד".

אנחנו מאמינים ששמירה על נתיב תקשורת פתוח בין היצרן לצרכן הוא הבסיס לכל ארגון או עוסק מורשה.
באמצעות מתן מענה אנושי אפקטיבי תוכל לשמור על הנתיב פתוח, כך שמבחינת הלקוחות שלך,
המשרד שלך תמיד נגיש. לכן בין אם אתה משרד עורכי דין או תאגיד ממשלתי, זהו המפתח להצלחה.
לשם כך פותחו שירותי שירות ההודעות ומשרד וירטואלי, ניהול מרפאות, מוקדי תמיכה ייעודים וכל סל השירותים
העומד לרשות קהל לקוחותינו.

כך שבמשך כל שעות היום והלילה ללקוח שלך יש עם מי לדבר.

 

למה לבחור בשידורית לשירותי משרד לעסק שלך?

ההכרה בכך שכל פונה הוא שונה בתכליתו מהאחר, היא מה שמאפשרת לנו, ליצור עבורך עולם של משרד וירטואלי מותאם אך ורק בשבילך.
במשך 25 שנה בתחום המענה האנושי, שידורית בנתה, יצרה ופיתחה פתרונות ממוחשבים ואנושיים. במקביל השקיעה השקעה לא מתפשרת בהון האנושי, בכדי ליצור את המענה הנכון ביותר עבור כל לקוח באשר הוא.

שירות המשרד הוירטואלי מאפשר לך לקבל מספר טלפון משלך, שבו עונה נציגה בשם העסק שלך ומוסרת את כל הפרטים לפי דרישתך המדויקת ואתה נשאר מעודכן לאורך כל הדרך.

כל השירותים למשרד תחת קורת גג אחת

  • גיבוי טלפוני ומענה אנושי ללקוחותיך במשך 24/7.
  • השמעת ג'ינגל שיווקי וייחודי בו תוכל להשמיע מידע על בית העסק, על מוצרים, מבצעים ושירות בזמן שנציגי השירות האחרים
    מטפלים בפניות קודמות.
  • זמן ההמתנה המרבי לשיחה הנו עד 20 שניות בממוצע
  • הפעלת נתב שיחות ווירטואלי לפי שפות כגון: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואמהרית. ו\או לחילופין הפעלת נתב
    שיחות לפי מחלקות, אנשים במשרד, סוגי חברות וכו'…
  • בכל הקשה בנתב יוקפץ תסריט שיחה ייחודי למתן מענה אנושי מתאים לבקשת הלקוח.
  • תסריטי שיחה לפי נתבי שיחות, מאפשרים לך לסווג כל פנייה בהתאם לתצורת המענה הנדרשת ממנה.
  • מתן מענה אנושי ע"י נציגי השירות בשידורית, בצורה מקצועית, אדיבה ואמינה.
  • הגדרה ע"פ דרישה את אופן שליחת ההודעות, בכל דרך שנוח לך, מתי שנוח לך..
  • לכל לחצן בנתב הווירטואלי כתובת שונה למשלוח ההודעות.- כך שכל פנייה מועברת לגורם הרלוונטי לך.

שימור ושיפור התדמית של העסק שלך, בצעד אחד:

מענה אנושי באמצעות Call center  הוא פתרון לשימור הלקוחות הקיימים שלך, ומתן מענה ללקוחות חדשים.
כל פונה מקבל מענה אנושי וממוקד לצרכים שלו, ,תוך שימור היחס האישי, ועקרונות השירות של הארגון שלך,
אנחנו ננתב עבורך את המסרים מהצרכן שאתה צריך. כך שאתה מקבל גיבוי טלפוני, שירותי מזכירה ומענה אנושי בצעד אחד.  הלקוחות שלך שומעים את הג'ינגל הפרטי, מקבלים מענה מהיר לפי סוג הפנייה שלהם, ונציגנו מייצרים מפגשים אמינים ואדיבים עם קהל לקוחותיך לפי דרישתך כך שתדמית העסק שלך נשארת נגישה, אמינה ומקצועית 7\24.

 

נציגנו המשכילים, המקצועיים והאיכותיים מחכים לתת מענה טלפוני מעולה ללקוחותיך.
כך שאתה יכול להתרכז בלעבוד. ואנחנו כאן בשבילך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

 

לחץ למידע נוסף על מענה האנושי