שירות טלפוני למסעדות

Rate this post

היום בעולם הדיגיטלי כולם זמינים ונגישים,
ולכן אתה בתור נותן שירות צריך להיות מוכן ונגיש עבור לקוחותיך כל הזמן.

צוות המסעדה לא תמיד יכול להיות פנוי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע עבור הסועדים שלך,

 

מה כולל שירות טלפוני למסעדה?

אז למה לא לאפשר ללקוחותיך זמינות מלאה,  גם כשהמסעדה איננה פתוחה לקבלת קהל?

ע"י מענה אנושי  וגיבוי טלפוני , באמצעות  קו טלפון משלך,
תוכל להעביר לנציגנו בכל שעות היממה את קו השיחות הנכנסות למסעדה,

כך ש..

בזמני פיק, לא תפספס לקוח.

בשעות פתיחה או סגירה, המסעדה עדיין זמינה לסועדיך.

תוכל לקבל נתונים מדוייקים על כמות פונים גם לפי שעות.

תוכל לעקוב על כמות המתקשרים להזמנת מקום.

בזמן יציאה לקמפיין שיווקי, תדע לסווג מקור הגעה ,והיכן הצלחת.

בזמן ההמתנה ,תוכל להשמיע תוכן שיווקי של המסעדה שלכם.
שידורית כבר למעלה מ25 שנה , מפתחת ומחדשת את שירות המענה האנושי כך שיתפרו במיוחד לכל מגוון העסקים,
כל מסעדה, בר או בית קפה,  היא עסק אשר שמספק שירות כמו כל חברה אחרת בשוק, ולכן שירות לקוחות למסעדות,
בשנים האחרונות חווה צמיחה משמעותית, מתוך הכרה בצורך ליצירת זמינות ונגישות לכל הסועדים, בכל השעות.

 

למה כדאי להשתמש בשירות מענה טלפוני למסעדות ?

מרבית המסעדות המובילות בארץ, כבר הצטרפו לשירות השארת ההודעות למסעדות בשידורית.

שירות ההודעות למסעדות, מאפשר גיבוי טלפוני, מענה אנושי ושירותי לקוחות מגוונים ללקוחות המסעדה שלך.

את ההודעות תוכלו לקבל דרך קובץ מרוכז בשעה בה המארחת מגיעה , או לחילופין כל הודעה מיידית.

גם כאשר מדובר במקרים דחופים, צוות נציגי שידורית יפעלו לפי הנהלים שאתם תגדירו מראש.

אנחנו זמינים לקבלת עדכונים שוטפים במשך כל שעות היום, כך שאין דאגה לגבי כל הודעה.

ובמהרה ובקלות, שידורית הופכת להיות זרוע מגבה ללקוחות המסעדה שלך, במשך כל שעות היממה.

לחץ לחזרה לשירות מענה לעסקים