Call center

Call center
4.45 (89.09%) 22 votes

קול סנטר (Call center / contact center) הוא למעשה מוקד מענה אנושי המאפשר לבעלי עסקים לא לפספס אפילו שיחה אחת בעסק שלהם גם כאשר הם בנסיעה, לדוגמא: סוכני מכירות הנמצאים בשטח ואינם יכולים לקבל שיחות או שיחות המתקבלות מחוץ לשעות העבודה, כיוון שכל שיחה הנכנסת למשרד ואין מי שימשוך אותה, עוברת באופן אוטומטי לקול סנטר שבו ישנם נציגים מוסמכים המעניקים מענה לכל לקוח, כמובן ניתן גם להגדיר שכל שיחה תעבור לקול סנטר ולא רק כאשר אין מענה בשלוחות וטכנולוגיות נוספות המותאמות ל call center האיכותי המתקדם בישראל בשנת 2017.

קול סנטר call center

call center יכול להיות גם מענה טלפוני במספר שפות, כיוון שישנן מוקדים המחזיקים בנציגים הדוברים שפות שונות הזמינים לקבל שיחות בשפות כגון: עברית, ערבית, רוסית, אתיופית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ובכל שפה נוספת רצויה, בזכות מגוון עצום של כוח אדם איכותי בחברתנו הפועל 24/7 מעל ל-25 שנה.

מהו קול סנטר Call center ?

קול סנטר הוא מוקד טלפוני שבו ישנם נציגים הנבחרים בקפידה,  הנציגים נותנים שרות מענה אנושי לכל מי שיוצר קשר עם החברה, זאת בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בחברתנו, כגון: מכשיר טלפון מתקדם, מחשב נייח העומד לרשות הנציג וטכנולוגיה מורכבת פנימית המפנה את השיחות, מודיעה לנציג לאיזה חברה הגיע השיחה ואפילו לאיזה מחלקה בתוך החברה (מכירות, שרות ועוד), ניתן לקבל גם ג'ינגל ייחודי לעסק שלך ויתרונות נוספים רבים אחרים אשר גורמים ל-call center שלנו להיות הטוב ביותר בישראל 2017. מוקדים אלו מאובזרים היטב עם מערכות מתחכמות המאפשרות לקבל מידע רב אודות המתקשרים כגון – אפשרות גיבוי שיחות, בקרה על שיחות נכנסות ויוצאות, שירות הקלטת שיחות, מעקב ודוחות אחר שיחות נכנסות ויוצאות ועוד מגוון פיצ'רים שיאפשרו ללקוח לקבל שירות אישי וממוקד על פי צרכיו האישיים.

 

איזה יתרונות תקבל בשירות קול סנטר?

מלבד מענה אנושי לחברות, שירות קול סנטר יכול להיות פתרון מצוין לחברות המעוניינות לבצע מגוון פעילויות עסקיות והם זקוקים למענה אנושי שיעניק תמיכה ללקוחות המתקשרים כמו – שירות טלמרקטינג telemarketing לגיוס לקוחו פוטנציאלים, טלמיטינג לסוכני ביטוח לסגירת פגישות, שירות מענה ממוקד ללקוחות, שירות מתן פתרונות דרך שיחת טלפון על ידי תסריט שיחה, גיוס תרומות, מכירות, שדרוג שירותים ללקוחות קיימים, חזרה ללקוחות פוטנציאלים, מתן שירות ועוד מגוון רב של שירותי לקידום עסקים.

 

כיצד תבחרו בתבונה חברה המספקת שירותי קול סנטר בשנת 2017?

בחירת חברה המספקת שירותי קול סנטר היא לא עניין של מה בכך, הרי מוטלת על חברה זו אחריות רבה שבסופו של דבר תשפיע על מכירות החברה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת הקול סנטר, לבצע השוואות בין חברות שונות ולהקפיד על הפרמטרים הבאים: חברה בעלת ניסיון בתחום, חברה חדשנית המספקת מערכות קול סנטר חדשניות המותאמות לשנת 2017, חברה אמינה, חברה בעלת המלצות מלקוחות קיימים, חברה המוציאה דוחות מתקשרים על בסיס יום יומי, חברה המספקת אחריות מלאה על העבודה, וחברה המציעה מחירים אטרקטיביים בגין השירות הניתן.

לחץ למידע נוסף אודות קול סנטר בוויקיפדיה

בחברתנו מערכת Call center כל כך מקצועית ועונה על כל הדרישות המצויינות מעלה, עד כדי שלא תבין איך הסתדרת בלי שידורית עד כה.

 

מלא פרטים כעת וגלה כיצד העסק שלך ישתפר פלאים