טלמיטינג

טלמיטינג
4.92 (98.46%) 13 votes

עם נסיון של מעל 20 בשנה בתחום מענה אנושי לעסקים אנחנו בשידורית מאמינים שהעיקר עבור העוסקים במכירה
ושיווק ישיר הוא מיצוי פוטנציאל הקניה המירבי של הלקוחות הפונים נציגי המכירות שלנו עונים על שאלות,
מוכרים את מוצריך ומעניקים ללקוחותיך תחושה מקצועית ונעימה בשיחות נכנסות ויזומות. קליטת הזמנות, מכירה טלפונית,
טלמרקטינג, טלמיטינג, סקרים, ותיאומים מתבצעים ביעילות, ובצורה חלקה. כך הופכת שידורית מענה טלפוני לשלוחה אורגנית
וטבעית של מערך המכירות.

 

תיאור שירות טלמיטינג

חברת שידורית תעמיד לרשותך מערך של נציגי מכירות מנוסים בתחום המענה האנושי והטלמיטינג שיתאמו פגישות איכותיות
עבור צוות אנשי המכירות שלך,
הצוות יעבר הדרכה מקיפה על שירותי ומוצרי החברה. הצוות המקצועי יבנה עבורך תכנית משולבת לניהול הפעילות הכוללת:
בניית יומני פגישות ,אפיון קהל המטרה, רכישת קבצים, בניית תסריטי שיחה, אפיון איכות הפגישות בניית הדרכות מקצועיות
לצוות הנציגים המשולבות בתכנים המקצועיים של הפעילות ותדרוך למענה טלפוני ברמה מקצועית וע"פ דרישותייך,
ניתוח דוחות שיווקים ובחינת כדאיות, הפקת דוחות שליטה ובקרה וניתוחם וכתיבת דוחות סטטוס מסכמים.
אנשי הטלמרקטינג אשר יועמדו לרשות מזמין הפרויקט , יעבדו ע"פ לוח זמנים קבוע אשר ייקבע ע"י מזמין העבודה.
את הפרויקט תלווה מנהלת פרויקט מקצועית, כאשר בניית תסריט השיחה והדרכת הטלפנים תעשה על ידה.

 

טלמיטינג ייחודי לשידורית

תוכנת אפליקציה מיוחדת המופעלת בשידורית מענה אנושי תופעל עבור הלקוח. לאחר קבלת רשימת השמות בצורה ממוחשבת
אשר תוכנס לבסיס הנתונים בשידורית מענה טלפוני לעסקים. האפליקציה תעלה באופן אוטומטי רשומה לנציג מכירות הטלפון,
כאשר בזמן ביצוע שיחת הטלפון מסמן נציג המכירות את סטטוס החיוג במידה ולא בוצעה השיחה. במקרה ששיחה התקיימה,
ייפתח שאלון ממוחשב לפני לנציג המכירות הכולל יומן פגישות ,תסריט שיחה, התנגדויות ,ואפיון טיב הפגישה לפי פרמטרים
שיקבעו על ידי הלקוח .
היומן האינטרנטי מאפשר ללקוח לצפות בפגישות שנקבעו במענה האנושי בשידורית, לבטל, להזיז ולקבוע.
צורת עבודה זו, תאפשר לכם לקבל בכל זמן רצוי לכם דוחות ביצוע כולל סיכומי פעילות עפ"י הנתונים שנרשמו בבסיס הנתונים.

 

דו"חות שתקבל במסגרת הטלמיטינג

חברת שידורית מענה אנושי תנפיק דוחות מכירה בכל מדיה מגנטית על פי בקשתכם כאשר האינפורמציה המצטברת
יכולה להשתלב בכל תוכנה לניהול מאגר לקוחות או מועדון לקוחות. מזמין העבודה יוכל לפקח על העבודה במשך כל הפרויקט
תוך תיאום מלא עם מנהלת הפרויקט.
תיעוד השיחות היוצאות יאפשר בניית מאגר ידע המייעל את השירות והתמיכה ללקוח.