התפקיד כולל: ניהול צוות והובלה ליעדים, תמיכה טכנית ומתן מענה ללקוחות החברה.
סביבת עבודה צעירה ודינמית במרכז תל אביב, עבודה במשמרות במוקד מענה טלפוני לרופאים וזימון תורים
דרישות תפקיד:
ניסיון בתפקידי ניהול משמרת של מעל 15 עובדים במוקד – חובה.
ניסיון בעבודה במוקד זימון תורים בעבר - יתרון משמעותי
ניסיון בצוות טכני- יתרון משמעותי.
השכלה אקדמאית - יתרון
שחקני נשמה עם תודעת שירות גבוהה, מוטיבציה חרוץ/ה, מוסר עבודה גבוה, אחראי/ת ובעל/ת שאיפות להצליח ולהתפתח עם זמינות למשרה מלאה ושעות נוספות עפ"י צורך
לפרטים נוספים יש לשלוח מייל עם קורות חיים ל chen@shidurit.com