שידורית
צרו עימנו קשר
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 1800-22-40-22
  • A
    A
    A
    A
אודות

אודות

אודות שידורית מענה אנושי לעסקים

הסיפור שלנו

ברוכים הבאים לשידורית מענה אנושי לעסקים,
חברת שידורית מובילה את תחום מוקדי השירות החל משנת 1989 ומפעילה מוקדי שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים מהגדולים והמשוכללים בארץ.
צוות מקצועי ועתיר ניסיון בהקמה וניהול של מוקדי מענה עסקי מלווה את לקוחות החברה, החל משלב אפיון הצרכים, תכנון ופיתוח תסריטי השיחה והניהול השוטף של הפעילות ועד להבטחת מתן מענה ושירות תואם למטרותיך ויעדיך.
חברתנו מספקת שירותים ללמעלה מ-4,000 לקוחות ממגזרים שונים ובעלי היקפי פעילות משתנים, כגון: משרדים וגופי סמך ממשלתיים, מוסדות ציבור, חברות היי טק ותקשורת, רופאים ובתי רופאים, עורכי דין ועוד מאות חברות קטנות (SOHO), בינוניות (SMB) ותאגידי ענק (Enterprise) מכל מגזרי המשק.

לחברת שידורית יכולת מוכחת בטיפול במאות אלפי פניות בחודש, תוך שמירה על סודיות, אמינות, אדיבות וקפדנות נטולות פשרות.

שידורית, החברה היחידה בישראל בתחום הקול סנטר אשר עומדת בתקנים בינלאומיים בתחום אבטחת מידע במגזר העסקי והבריאותי.

מערכת ניהול אבטחת המידע בתחום הבריאות והעסקים בשידורית, נבחנה ונסקרה ע"י מכון התקנים הישראלי ונמצאה מתאימה לדרישות ISO 270001 וגם ISO 277999

תעודה_של_שידורית

בין לקוחותינו המרוצים

המשרד לביטחון פנים, משרד הרווחה (מוקד 118), משרד הכלכלה, רשות שדות התעופה, הרשות השנייה, קופ"ח מכבי, טלדור, טים נטקום, בינת, בית חולים מעייני הישועה, פרופורציה, רונית רפאל, ריטליקס, מגדל חברה לביטוח, לוריאל ישראל, לנקום, מיכל נגרין, אופטיקנה, ווישי, לה רוש פוזה, חברת E.C.I, קבוצת בינת, NICE, אונ' ירושלים, האוניברסיטה הפתוחה, מכללת תל חי, אורט בראודה, הנוער העובד והלומד, כיתן, רשת מוסכי רנו, ניסן, מיצובישי,ISS , מט"ח, איגוד חברות הביטוח, הרבנות הראשית תל אביב, הרבנות הראשית ירושלים, מועצות מקומיות, משרדי עורכי דין ועוד רבים אחרים.

אופי העיסוק של שידורית במתן שרות לאלפי לקוחות, התשתית הקיימת, כוח אדם המקצועי והמיומן יאפשרו לספק לציבור ללקוחותיך שירות מקצועי והפעלת הפרויקט בפרק זמן קצר, באיכות וברמה הנדרשת.