שידורית
צרו עימנו קשר
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 1800-22-40-22
  • A
    A
    A
    A
שאלות ותשובות מענה אנושי

שאלות ותשובות מענה אנושי

כיצד...

בקצרה ובכלליות, זה מאוד פשוט, שידורית תספק לך מספר טלפון, אליו תוכל להתחבר באמצעות שירות עקוב אחרי, הפניות שיחות במצב עומס במשרד, באין מענה או לפרסם את המספר ללקוחותיך בצורה ישירה. כל שיחה אשר תגיע עבורך למוקד שידורית, תענה במהירות ע"י מזכירה מקצועית, שתזדהה בתצורת המענה שאתה בחרת , החל מ "בוקר טוב, מדבר/ת.. במה אפשר לעזור? " ועד "משרד XXX שלום, מדברת.. לשירותך.." ,המשך השיחה תטופל לפי הנחיותך שנקבעו בעת אפיון תסריטי השיחה, את כל הפניות תוכל לקבל בכל אחת מהדרכים המקובלת שתרצה.

כמה...

למוקד שידורית קיבולת של למעלה מ-256 שיחות נכנסות בו זמנית, ויכולת מוכחת בטיפול במאות אלפי פניות בחודש, תוך שמירה על סודיות, אמינות, אדיבות וקפדנות. כך שאין לך מה לדאוג, אנחנו מחכים לקבל את שיחותך, ולעשות את העבודה שלך, קצת יותר קלה.

התחברתי...

עליך ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5114474 או במייל  [email protected] ולבקש להגדיל את כמות התווים להודעה. הבעיה נובעת מכך, שחברת הסלולר מגדירות בשרתי SMS הגבלה של 70 תויים להודעה, לפעמים השדות של ההודעה חורגים, ולכן ההודעה מתחלקת. צוות התפעול בשידורית ישמח לפתור לך את הבעיה, בקלות ובמהירות.

האם...

בוודאי שכן!

בשידורית קיימת אפשרות ל"ריבוי מסכים", כך שלכל מחלקה/סניף/סוג פנייה שתוגדר על ידכם בחברה (שירות לקוחות,מכירות,תמיכה וכו') תוכלו להגדיר תצורת מענה אנושי שונה. כלומר תסריט שיחה שונה לחלוטין לכל סוג מחלקה, ואת אופן קבלת ההודעות תוכלו לקבל גם בצורה שונה. כך שכל מחלקה מקבלת את הודעותיה בנפרד, או במרוכז. לפי דרישתכם. לדוגמא הנהלה מקבלים את הפניות שלהם כל יום בבוקר, אבל מכירות מקבלים כל הודעה ישירות למייל או בSMS. וכל זה על קו טלפון אחד!

האם...

כן! טכנולוגית ה-CTI מאפשרת הפעלת ניתוב שיחות לנציג שירות המתאים ביותר לתחום העסק שלך, ע"פ הגדרה מראש ואפיון מיומניות כדוגמת רמת שפה, רמת ידע רפואי וכדו', הנציג המתאים ביותר יענה לעסק שלך.

איך...

את ההודעות תוכל לקבל במייל (לכתובת יחידה או למס' כתובות במקביל) בצורה מרוכזת לפי שעה או לחילופין כל הודעה ישירות במיייל. בנוסף תוכל לקבל תקציר של הפנייה גם בSMS לכמה מספרים שתרצה, דרך פקס, דרך אחת מהאפליקציות הייחודיות שלנו, או דרך שליפה באתר האינטרנט שלנו לפי התאריכים שתבחר.

האם...

כן!

שידורית מאפשרת שליחת כל פנייה לסוג מייל אחר, מעבר לכך ניתן לבנות בסיס נתונים שיבחר לאיזה אדם ספיציפי לשלוח את ההודעה המיועדת עבורו, וגם העברת העתק במקביל לכתובות אחרות.

איך...

בשביל זה אנחנו פה, שידורית פועלת מתוך ערכים של שקיפות, אמינות ומצויינות. ואנו מבינים כי המפתח להצלחה הוא לאחד אינטרסים. בד"כ מוצע לכל לקוח חבילת דקות בסיסית שכוללת 100 דקות שירות, כדי שבחודש חודשיים הראשונים נקבל אינקציה לכמה דקות אתם משתמשים בחודש, ואז לדאוג לתפור עבורכם את החבילה שתתאים לכם. אם ברצונכם לדעת לפני ההתחברות, פשוט תבדקו בערך כמה שיחות נכנסות בממוצע ביום, או בחודש, לפי הצפי שלכם, דקת שיחה עם נציג בממוצע אורכת כדקה וחצי, לשיחה בסיסית, וכך תוכלו לדעת. זה עד כדי כך פשוט.

מה...

ג'ינג'ל אישי לבית העסק שלך הוא חלק מהשירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו,המאפשרים השמעת ג'ינגל פרטי הכולל מידע של בית העסק, כאשר נציגי השירות מטפלים בפניות אחרות. על מנת לחזק את תחושת הלקוח כי הגיע לבית העסק עצמו, או כחיסכון בעלויות במתן מידע עוד בזמן ההמתנה לנציג שירות אישי. את הג'ינגל יקליטו ויערכו צוות התוכנה שלנו, כך שישמע בדיוק כמו שדמיינת אותו.

 

 

מה...

כשירות נלווה למסלול המשרד הוירטואלי, שידורית תצמיד לך מזכירה אישית למטלות המשרד כגון: תיאום פגישות, שליחת מחווה ללקוחות, שליחת הצעות מחיר, דואר, דוא"ל ועוד…

אילו...

שידורית הינה החברה היחידה בארץ אשר פועלת ע"פ מתכונת של בית תוכנה IN HOUSE, כלומר חברת שידורית מעסיקה אנשי תוכנה אשר ביכולתם להתאים לכל לקוח אפליקציית תוכנה של תסריטי שיחה לפי דרישותיו. לדוגמא: השתלת קובץ בתוכנת המנוי ע"פ מנוע חיפוש של שאלותתשובותמוצרים סניפים וכו'. אפשרות עבודה על תוכנת ניהול לקוחות באינטרנט או עבודה על אתה הבית של החברה על מנת שנציגי השירות יוכלו לראות ויזואלית, בכל שיחה את המוצרים או השירותים אותם החברה משווקת ולהסביר ולשווק את המוצר בצורה הטובה ביותר.

מהי...

התחייבות לזמן המתנה, היא התחייבות ממוצעת של זמן המתנה מהרגע בו השיחה נכנסה למרכזייה שלנו ועד הרגע בו היא נענתה ע"י נציג שירות. בקבוצת שידורית אנו דוגלים באמינות,שקיפות ומצוינות ולכן ההתחייבות היא בממוצע של עד 30 שניות זמן המתנה לשיחה, כשבפועל מרבית מהשיחות נענות גם הרבה לפני. מה שכן, לפעמים כאשר מעבירים את השיחות במשרד לפי "העברה באין מענה" נוצר זמן המתנה ללקוח עוד לפני שהגיע למוקד שידורית, ולכן ממולץ על מנת לשפר את חווית הלקוח להגביל את מספר הצלצולים ללא מעל 5 צלצולים, שזה בערך בין 10-15 שניות.

כיצד...

את הפניית השיחות תוכל לעשות לאחר שקיבלת מאיתנו קו טלפון שהוקצה לבית העסק שלך. ולאחר שקיבלת אישור כי תסריטי השיחה מוכנים. במידה ותרצה תוכל להוריד את חוברת ההדרכה שלנו להפניית שיחות, ולקבל את כל התשובות המותאמות לסוג הטלפון שלך.

 

האם...

לא, המספר טלפון שלך מוסדר במרכזייה לתוך קמפיין לפי סוג השירות. כך שכל שיחה שנכנסת לקו שלך,מחייב רק את הדקות שלך. לא יכול לקרות מצב בו שיחה נכנסת ללקוח אחר, ואתה מחוייב. כאשר שיחה נכנסת מהקו שלך, אלינו, הנציגה שעונה מרוכזת אך ורק בלקוח שלך, ולפי הכללים שאתה הכתבת. כך שאין מה לדאוג, בכל מפגש בין לקוח שלך לבין נציג שלנו, אתה מקבל תיעוד ופירוט השיחה.

 

האם...

כן, במוקד הייעודי בשידורית שמתמחה בהפעלת כוננים, ושירותי חרום לחברות תקשורת והייטק , קיימת אפשרות בפתיחת תקלות וקריאות, לבחור את הכונן הזמין ביותר לפי תאריכים, ובמקביל גם להעביר את הפנייה גם למנהלים או גיבוי. חשבנו כבר על כל הפתרונות בכדי שלא תתפספס שום קריאה ללא טיפול. לשמוע עוד על המוקד הייעודי, לחץ כאן.

 

 

האם...

כן, את ההדרכות של הנציגים אנו עושים במרוכז ע"י מחלקת ההדרכה שלנו, את כל הדגשים שתרצו להעביר לנציגנו טרם המפגש הראשון עם הלקוחות שלך, תוכלו להעביר ומחלקת ההדרכה שלנו תדאג להעביר הדרכה מרוכזת, ואת התוצאות להעביר לכם. הדרכה אישית ע"י בעל המנוי נעשתה במוקדי שירות המתקדמים, כדוגמת מוקד תמיכה, מוקד הזמנות, המוקד הייעודי או המוקד השירות המתקדם. בהצטרפות למסלול המתקדם, בעל המנוי מוזמן להכיר את צוות הנציגים שיעמוד לרשותו, ולהעביר הדרכה והכשרה מלאה, לנציגים כדי שיוכלו לתפעל כזרוע האורגנית של העסק שלכם. נשמע מעניין? שמעו עוד על מוקדי השירות המתקדם

אילו...

מסלולי השירות בשידורית מאופיינים לפי הצרכים שלכם ושל בית העסק שלכם. באופן כללי לקהל לקוחותינו מוצעים אינספור מסלולים שמותאמים לבתי עסק שונים. הבחירה הראשונה שלך כבית עסק, כי פשוט לחשוב כיצד תרצה שהשירות יתנהל? האם תרצה שיחה בסיסית ושירות בסיסי של העברת הודעות ומסרים מהצרכנים אליך, או שהשירות יהווה שירות מתקדם בו מעבר להעברת מסכים, ניתן גם למסור ידע מעמיק, לטפל בפניות לקוח וכדומה. שמע עוד על המסלולים שלנו

 

 

כמה...

מהרגע בו שוחחת עם מחלקת המכירות שלנו, עלינו יחד לבנות את תסריט השיחה המותאם עבורך, להקצות לך מספר טלפון ובמידה ולא קיימות דרישות טכנולוגיות או הדרכות נוספות, תוך 3 ימי עסקים, הלקוחות שלך מקבלים מענה 24/7 ללא הגבלה!

 
 
מתי...

העברת השיחות מתבצעת לאחר קבלת אישור מאיתנו כי הקו פתוח, התסריטים מוכנים, והנציגים מחכים לקבל את השיחות. אין טעם להעביר שיחות ללא אישור מאיש המכירות המטפל בכם, שכך לא נוכל להעניק ללקוחותיך את השירות בצורה הטובה ביותר.

 

האם...

כן, בכניסה ליומן הישן, יש אפשרות מצד שמאל להקליד את שם הפציינט ולקבל את היסטוריית התורים שלו. במקביל באפשרותך לבדוק לפי ת.ז שם פרטי שם משפחה. ביומן החדש, באפשרותך לבדוק ולאתר את הלקוח לפי תעודת הזהות שליו.

 

האם...

בוודאי! שידורית מאפשרת לכל לקוחותיה לקבל את ההודעות משידורית גם ישירות למנוי הוואטסאפ שלכם בטלפון. ניתן לשלוח גם למספר נמענים בו זמנית.
ניתן לקבל גם הודעות בוואטסאפ ובמקביל גם במייל/SMS  או כל ערוץ שתבחרו.
על מנת להוסיף את השירות הזה למנוי שלכם יש ליצור קשר עם מחלקת מכירות בטלפון 03-5193101

האם...

בוודאי! לשידורית יש מוקד רב ערוצי, המאפשר לנציגי שידורית להשיב ללקוחות שלכם בערוץ בו הם פנו. לדוג' אם לקוח שלך שאל שאלה בפייסבוק - נציג שידורית ישיב לו דרך המערכת לפי תסריט שיחה והלקוח יראה את זה בפייסבוק, כך לדוג' גם באינסטגרם, בוואסאפ, ב-SMS או במייל.
באמצעות זה ניתן לפרסם באתר שלך או בכל מקום אחר, שאתם נותנים שירות לא רק בטלפון אלא גם ברשתות החברתיות ובכך לאייש את כל הערוצים בעלות זעומה.

 

האם...

בוודאי. לשידורית בית תוכנה אשר מתממשק לכל מערכות הCRM  הקיימות כיום בשוק. כל הודעה שמתקבלת בשידורית יכולה ישירות להיכנס למערכת הCRM  עימה אתם עובדים ובכך לאפשר לכם ניהול לידים ופניות

גם לכם יש שאלה?
כתבו לנו ונחזיר לכם תשובה בהקדם