- AAAA
מוקד חירום
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- מוקד חירום
שידורית מפעילה את אחד ממוקדי החירום המתקדמים ביותר בישראל. נהלי הפעלת כוננים הכוללים הפעלת כוננים באסקלציות, תוכנות ייעודיות להתראה על תקלה, מעקב על הגעת הכונן, סנכרון לחברות קבלניות, סגירת תקלה והודעה למנהל – כל אלו חלק משגרת היום של נציגי שידורית במוקד החירום. העבודה המקצועית בשילוב הטכנולוגיה הייחודית היא זו שגורמת ללקוחותינו מכל העולם, לעבוד יתנו כל כך הרבה שנים.
למה צריך מוקד חירום לעסק?
לכל עסק המעניק שירות קשה לצפות מצב חירום, או לאמוד את כמות מקרים החירום הצפויים בשנה. כאשר חברת הייטק או חברה רפואית מתחייבת ללקוחותיה מענה 24/7, לא תמיד יש סיבה להפעיל כוח אדם ולשלם שכר עבודה להפעלת מוקד במשך כל שעות היממה. הייחודיות של שימוש במוקד חירום בשידורית הוא שהנציגים שלנו מתודרכים לזהות מהו מקרה דחוף ומהו מקרה שגרה - ויודעים לעבוד לפי כל תרחיש בהתאם לדרישות הלקוח, גם אם מדובר בSLA שונה לכל אחד מהלקוחות.
לכל לקוח בשידורית קו ייחודי משלו, מה שמאפשר למערכת שלנו להתאים לכל אחד מלקוחותינו את מוקד החירום שלו, במחיר העומד על פחות מ-10% מעלות הפעלת מוקד בתוך העסק. יתרה מכך, המערכת בשידורית יודעת לפתוח תקלות באמצעות CRM ייחודי, שמאפשר גם צפייה אונליין ושליטה מרחוק ללקוחות בכל זמן נתון. כאשר השיחה נכנסת בכל שעה במהלך שעות היממה, כולל שבתות וחגים, נציג ייעודי בשידורית מאבחן את השיחה ומתפעל את התרחיש לפי תסריט שנקבע מראש וניתן לעקוב אחרי כל תקלה לפי מספר פנייה, לצפות בסטטוס הטיפול ולקבל דיווח בסיום.
סוגים שונים של מוקדי חירום:
מוקד חירום משתנה לפי דרישות הלקוח ועל כן יש לסווג את סוג העסק לפני הקמת השירות.
מוקד חירום רפואי - מתאים לחברות המפעילות לחצני מצוקה, ציוד רפואי, רופאים כוננים וכיוצא בזה ובכך מאפשרת לחברה לפעול 24 שעות ביממה ללא עלות נוספת של כוח אדם. הנציגים בשידורית יתודרכו לפי הנהלים של החברה, ובשעת הצורך בלבד יפעילו כונן ויוודאו שהגעה וטיפול בלקוח.
מוקד חירום לתקלות טכניות הכוללות תקלות חומרה וציוד, תקלות תשתית אבטחת מידע או שרתים: מתאים לחברות המעניקות שירותי תמיכה ושירות לקוחות לעסקים או ללקוחות פרטיים בין אם מדובר בחומרה או בציוד ממוחשב. נציגי שידורית בעלי ידע טכני יידעו כיצד לתפעל תקלה בסיסית ובמידת הצורך לפי סוג הלקוח שמתקשר להפעיל כונן. גם אם מדובר לצורך העניין בסוג שירות לפי סוג לקוח – לדוג' לקוח X צריך לקבל שירות על מוצר Y בשעות 00:00-01:00 בלבד באמצעות טלפון לאיש ייעודי בתוך החברה. נציג שידורית ידע לעלות את פרטי הלקוח ובכך להתאים לו את השירות שצריך, ולהפעיל את האדם הרלוונטי רק אם יש צורך לכך. לאורך כל הדרך, תוכלו לקבל דיווח באמצעות מייל,SMS, תוכנת הדאשבורד המתקדמת או באמצעות הטלפון.
להקמת מוקד חירום המתאים לעסק שלך שיפעל בשמכם במשך 24/7 ביממה – צרו עימנו קשר עוד היום: