מוקד תמיכה

מוקד תמיכה
5 (100%) 24 votes

"לקחת את הטכנולוגיה רחוק יותר, לעבוד קשה יותר, ולצאת מעורך כדי לעשות משהו חדשני."

 

בעידן הנוכחי, הלקוח שלך רוצה כבר עכשיו בשיחה הראשונה לקבל שירות מלא ומעמיק. ולא תמיד אתה תתפנה לעשות זאת. מוקד התמיכה בשידורית קיים כבר למעלה מעשור ומספק שירותי HELP DESK לחברות מובילות במשק, חברות בינלאומיות, משרדי ממשלה ועוד. ומספק שירותים מתקדמים יותר בקטגוריית שירות מענה אנושי לעסקים, ושירותי מזכירה המוקד מורכב מצוות נציגים מצומצם ובעל ותק וניסיון במתן שירות מוביל, שמתמחה לפי דרישות העסק בהענקת שירותי תמיכה חיצוניים לכל סוגי העסקים.

במקום להכשיר נציגים, לשאת בעלויות תפעוליות גבוהות הכרוכות בהקמת מוקד טלפוני, ושימור כוח האדם, אתה יכול להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך, ולקבל בתמורה שקט נפשי.

איך עובד מוקד התמיכה?

הנציגים שלנו, לומדים את הסביבה הארגונית של העסק שלך, ומוכשרים בעזרתך לתת את מלוא התמיכה ללקוחותיך. בפועל מוקד התמיכה משמש כזרוע תפעולית מתמחה בשירות ללקוחות שלך ומעניק מענה אנושי וממוחשב ללקוחותיך גם באמצעות שיחות נכנסות וגם באמצעות מענה למיילים, צ'אט, אינטרנט וכל היוצא בזה.

הימצאות שידורית כיום בקדמת הטכנולוגיה וטיפוח ההון האנושי, היא שמאפשרת לנציגי השירות שלנו לייצר מפגשים שירותיים, שיווקית ומקצועיים עם צרכני הקצה, שהם לקוחותיך, במשך עשרים וארבע שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הלקוחות שלך מקבלים את השירות המקיף ביותר.

שירותי התמיכה מעניקים את מלוא הפתרונות הטכנולוגים הכוללים:

מוקד טלפוני זמין ללקוחותיך7\24 לכל סוגי הפניות

נתבי שיחות וג'ינגלים שיווקיים

מענה אנושי או ממוחשב באמצעות כל ערוצי התקשורת המתבקשים

סיווג פניות לפי נושאים והעברה לפי בסיס נתונים

בניית אפליקציות ייחודיות כדוגמת CRM ייחודיים שיפתחו עבורך לצורכי מעקב ותפעול

התממשקות לאתרי אינטרנט

מתן מענה מלא לגולשים בכל שעות היממה

הכשרה וגיוס נציגים בהתאם לדרישות בעל המנוי

מתן תמיכה טכנית מקיפה

ההתמחות שלנו היא להכיר את העסק שלך, ולדעת להתאים לך את הנציגים ותצורת המענה, כך שהלקוחות בכל שיחה ירגישו בבית.

 

ראו גם: מוקד טלפוני

 

צור עימנו קשר עוד היום ושמע כיצד תוכל לייעל את שירותך ולהעניק חווית שירות מתקדמת ללקוחותיך