בלוג מענה אנושי

בלוג מענה אנושי
4.9 (97.46%) 63 votes

איך להקים את העסק שתמיד חלמתם עליו?

נמצאים בצומת ואינכם יודעים שמא יהיה כדאי מבחינתכם להקים את העסק עליו תמיד חלמתם? יהיה חשוב שתיקחו בחשבון את נושא ניהול העסק ויכולתכם להצליח במלאכה…. לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

טלמיטינג או טלמרקטינג?

ישנו בלבול רב בין שני המונחים: טלמיטינג לבין טלמרקטינג. למרות שכיום חברות רבות משתמשות בשירותים אלו לצורך הגדלת מכירות העסק ואינן יודעות להבחין בין השניים. ובכן, המונח טלמרקטינג מתייחס… לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

הכל על תסריט שיחה

מהו תסריט שיחה? למי הוא מתאים? כיצד בונים תסריטי שיחה בחברתנו? תסריט שיחה ייעודי נבנה עבור העסק שלך לפי שלוחות ובהתאם לצורך. רוצה לשמוע עוד בנושא תסריט שיחה? לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

מידע בנושא מערכת לניהול תורים

מערכת לניהול תורים הינה מערכת מתקדמת המיועדת למרפאות, קליניקות ועסקים שונים בהם קיים צורך בזימון תורים מראש לצרכי קבלת שירותי ייעוץ ושירותים מקצועיים… לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

מיקור חוץ למענה אנושי

שירות מענה טלפוני לעסקים במיקור חוץ יכול להיות פתרון מצוין עבור הסקטור העסקי ובמיוחד עבור עסקים קטנים שאינם מחזיקים במזכירה או פקידה אשר תקבל את שיחות הטלפון של לקוחות. לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

הקמת מוקד טלפוני

הקמת מוקד כרוך בעלויות תפעוליות גבוהות, גיוס והכשרת כוח אדם, רכישת ציוד טכנולוגי וטלפוניה, ניהול בקרת איכות, שירות לקוחות, מנהלי צוותים, צוות טיפול בבעיות טכניות, חלל קבוע ועוד..לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

שירותים לבעלי עסקים וזכויות עובדים

כל בעל עסק מצליח טרוד ועסוק בניהול העסק, התנהלות מול ספקים ולקוחות, התנהלות מול העובדים וכמובן מתעסק באופן יומיומי במשימות הקשורות לתפעול ושיווק העסק…לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

 

איך לשפר את השירות בעסק שלכם?

חווית שירות יכולה לגרום לעסק שלכם להצליח או להיכשל. אם העסק שלכם הוא בבסיסו נותן שירות, אז כל אינטראקציה שלו עם לקוח תשפיע באופן ישיר על העסק. מה ניתן לעשות כדי שכל לקוח…לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

חיוג כוכבית

חיוג כוכבית הינו שירות יעיל ביותר המציע ללקוחות חיוג קל למספר מספר מקוצר בן 4 ספרות, מספר שקל לזכור אותו ונוח לחייג אליו. השירות מציע חדשנות טכנולוגית, יעילות בשיווק וחיסכון של זמן…לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

6 שירותים שחוסכים לבעל עסקים זמן וכסף

כל בעל עסק, עסוק במשימות יומיומית הקשורות לתפקוד תקין של העסק, לפעילותו, לשיווקו, להתנהלות מול הספקים וכמובן להתנהלות מול העובדים שלו…לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

יעוץ עסקי למתן שירות ראוי ללקוחות החברה

חלק ממה שהופך עסק לעסק מצליח ומשגשג טמון באיכות השירות שלו ללקוחות. שירות נעים ואדיב עם הרבה סבלנות מצד המעסיקים והעובדים...לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

צ'אט אנושי לשיפור הלידים בעסק

חברות רבות היום  מספקות צ'אט אנושי שמתאים לכל עסק.  שירות צ'אט אנושי כולל נציגים אנושיים שנותנים מענה אנושי מקצועי, שמייצגים אתכם ועונים בכל זמן נתון, וכך שומרים על כל הגולשים בתוך האתר…לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

הגיל השלישי – גיל עם אפשרויות

מרוץ החיים הוא אכזרי, מחד אנחנו צריכים לטפח קריירה ענפה ומנגד אנחנו צריכים לדאוג ולטפל בילדנו. בכלל נראה כי בין גיל 30 לגיל 50 אנחנו בקושי ישנים ובקושי יכולים לחשוב על פעמים…לחץ להמשך קריאת המאמר

______________________________________________________________________________________________________________

למה צריך קול סנטר

מוקדי קול סנטר (call center) הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים ההכרחיים בכל בית עסק, הרי לא כל עסק יכול להרשות לעצמו להחזיק טלפנים או כמה מזכירות כדי לענות לשיחות או לחזור… לחץ להמשך קריאת המאמר

_______________________________________________________________________________________________________________

דגשים לבחירת מענה אנושי לעסק משפחתי

על מנת שתוכלו לספק ללקוחות שלכם ולקהל פוטנציאלי שירות מקצועי קיימת חשיבות רבה בבחירת מענה אנושי במסגרת עסק משפחתי. עסק בו עובדים בני המשפחה צריך לתת שירות מקצועי לקהל הלקוחות… לחץ להמשך קריאת המאמר

_______________________________________________________________________________________________________________

למי מתאים מענה אנושי?

אחד הפרמטרים המשפיעים על הצלחת חברות במשק הוא המענה האנושי ללקוחות החברה, בין אם הם לקוחות המתעניינים בשירותי החברה או לקוחות קיימים המעוניינים לקבל שירות. אולם, פעמים רבות חברות… לחץ להמשך קריאת המאמר

_______________________________________________________________________________________________________________

מענה אנושי לרופא שיניים

רופאי שיניים רבים ובעיקר פרטיים עובדים סביב השעון עם מטופלים ולא יכולים לענות לשיחות טלפון חשובות של לקוחות המעוניינים לקבל טיפול או לקבוע תור. רוב רופאי השיניים מחזיקים בקליניקה ובה מזכירה… לחץ להמשך קריאת המאמר

_______________________________________________________________________________________________________________

3 טיפים שיצילו את העסק שלך

יש כמה דרכים פשוטות כדי למנוע בריחת לקוחות, כמו ברפואה ובבריאות שלנו, הכי חשוב למנוע את המחלה. כי כשהמחלה כבר קיימת, אז חייבים תרופות ונלחמים בעיקר בתופעות הלוואי שמקשות עלינו את החיים ביום-יום, ופחות מטפלים בבעיה העיקרית, שטיפול בה היה יכול למנוע מלכתחילה את המחלה. לחץ להמשך קריאת המאמר

_______________________________________________________________________________________________________________