- AAAA
למי מתאים מענה אנושי?
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- למי מתאים מענה אנושי?
אחד הפרמטרים המשפיעים על הצלחת חברות במשק הוא המענה האנושי ללקוחות החברה, בין אם הם לקוחות המתעניינים בשירותי החברה או לקוחות קיימים המעוניינים לקבל שירות.
אולם, פעמים רבות חברות מתקשות לספק מענה מיידי, הרי לרוב הן מחזיקות פקידה או איש מכירות האחראים על המענה ויוצא כי לקוחות רבים מתקשרים ולא מקבלים מענה מכיוון שהם לא עומדים בעומס השיחות. בדיוק בשל כך, כיום ניתן למצוא חברות המציעות מענה אנושי לשיחות הטלפון באמצעות טלפנים המקבלים את השיחות ומעניקים מידע ראשוני או לוקחים את פרטי המתקשרים ומעבירים בצורה מסודרת לחברה. דבר זה עדיף על מענה קולי, הרי רבים אינם משאירים הודעה ואז בעלי העסק מפספסים את הלקוח. כמו כן, הנציגים מנתבים את ההודעות לעובדים ספציפיים, אם לדוגמא מתקשר לקוח המעוניין לדבר עם נציג מכירות, הפרטים שלו יעברו לאיש מכירות, או אם הוא מעוניין לקבל מידע בעניין כספי, ההודעה תעבור למחלקת הכספים וכך הלאה.
שירות מענה אנושי
שירות מענה אנושי עבור חברות וארגונים מתאים לסוגי עסקים שונים, כאשר לכל עסק יש את המסלול שלו המותאם באופי אישי על פי אופיו ועל פי הדרישות. בואו נראה:
שירות מענה אנושי עבור עסקים קטנים
מרבית מבעלי העסקים הקטנים לא יכולים להיות זמינים יום יום עבור לקוחותיהם, לעיתים הם בשיחה ממתינה, אינם זמינים, עסוקים בעבודה וכו'. לרוב, הם אינם מחזיקים מזכירה או שמחזיקים לחצי משרה או משרה מלאה, וכאשר היא לא במשרד מכל סיבה אין מי שיענה ללקוחות. לכן, במידה ולקוח התקשר ולא היה מענה, השיחה עוברת ישירות לנציג אנושי המשוחח עם הלקוח ולוקח פרטים.
שירות מענה אנושי עבור עסקים בינוניים
גם עסקים בינוניים זקוקים למענה אנושי, וגם אלו שמחזיקים מזכירה, הרי עסקים רבים מבטיחים מענה מיידי בכל שעות היום וחלקם גם מבטיחים מענה 24/7, לכן גם עבור עסקים בינונים שירות זה מתאים.
שירות מענה אנושי לעסקים גדולים
גם מוקדים גדולים זקוקים מידי פעם לתגבורת, הרי לעיתים ישנם השקות של מוצרים חדשים או ריבוי פניות הדרושים למענה מיידי.
לחצו על קול סנטר לקריאה ופרטים נוספים.
חושבים שמענה אנושי מתאים לעסק שלכם? השאירו פרטים בטופס