- AAAA
איך לשפר את השירות בעסק שלכם?
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- איך לשפר את השירות בעסק שלכם?
חווית שירות יכולה לגרום לעסק שלכם להצליח או להיכשל. אם העסק שלכם הוא בבסיסו נותן שירות, אז כל אינטראקציה שלו עם לקוח תשפיע באופן ישיר על העסק. מה ניתן לעשות כדי שכל לקוח שלכם יהיה מרוצה?
להלן כמה עצות חשובות לשירות לקוחות מעולה:
אדיבות וכבוד ללקוח
לאדיבות יש מקום תמיד לכל אדם וגם משקל רב בכל הנוגע לשירות לקוחות. לא צריך לחלק מתנה לא אחד אבל יש צורך להיות אדיבים ושירותים. להעניק תחושה לכל לקוח שהוא רצוי. לקוחות שמגיעים לחנות או לשיחת טלפון ופוגשים שורה של הוראות שמופנית אליהם, כנראה שיינטשו מהר וסביר להניח שלא יחזרו גם. גם בתכנים שלכם ובכל הצעת מכירה שימרו על מענה אנושי אדיב ומזמין על טון מקצועי וידידותי. חשוב לשמור על מקצועיות ועדיין להעביר את התחושה הסימפטית ללקוח. חשוב שתהיו אמתיים ולא מזויפים בגישה שלכם כי זיוף ניתן להרגיש והימנעו מנוקשות וקשיחות.
זמינות
באמצעות הטכנולוגיה של היום וכל אמצעי התקשורת ניתן להיות בזמינות לשיחות של לקוחות 24/7, אבל חשוב עדיין לשמור על שעות עבודה נורמליות. תספקו ללקוחות שלכם כתובת אימייל או דרך תקשורת אינטרנטית אחרת כדי שיוכלו ליצור אתכם קשר במידה ויצטרכו. יש היום הרבה אופציות לקבל לקוח או לתת לו להמתין עד שתתפנו כמו: מערכת ניתוב שיחות, קיצור זמן המתנה למענה ועוד. במידה ותתנו להם טלפון או סקייפ הם יחושו עוד יותר בטחון בכם. נסו להיות זמינים ולענות לפניות עד שעתיים מזמן הפנייה. תענו למיילים בזריזות אל תתנו ללקוח להמתין וגם אם אין אתם יכולים תנו מענה אוטומטי שיראה שאתם בעניינים ותחזרו בהקדם.
התחשבות
לא כל הלקוחות שלכם יהיו תמיד נעימים או פשוטים לעיכול. אבל מוכר נבון מבין שהלקוח תמיד צודק גם אם הוא לא. היו סבלניים ותקשיבו, נסו לפתור כל בעיה ברוגע ובנעימות. ברגע שתפגינו רוגע והקשבה כבר פתרתם ללקוח חצי בעיה. הראו לכל לקוח הערכה. הם מי שבונה את העסק. וגם בהזדמנות תנו להם להשתתף בסקר שביעות רצון ללקוחות, שייתן לכם אינדיקציה לגבי השרירותיות שלכם ושל שאר העובדים.
ראו גם: שירות מענה אנושי
ראו גם: קול סנטר
התחילו כבר היום לשפר את השירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם, השאירו פרטים בטופס