- AAAA
תמיכה לקמפיין שיווקי
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- תמיכה לקמפיין שיווקי
אבחנת את קהל היעד שלך? החלטת על המסר השיווקי? בחרת את ערוצי ההפצה בהם תוכל להעביר את המסר?
עם תמיכה לקמפיין שיווקי הטלפון לא מפסיק לצלצל
בשירות לקוחות, תמיד יפה שעת אחת קודם. ובעת יציאה לקמפיין שיווקי לעולם אין מספיק קווים במשרדך. מהותי ביותר בעת היציאה לקמפיין הוא לדעת כיצד לנצל לטובתך את היתרון השיווקי שהשגת ולספק עבור כל שיחה נכנסת מענה טלפוני מספק כבר בשיחה הראשונה. בעת יציאה לקמפיין שיווקי בכל ערוץ הפצה באשר הוא, לעולם לא תוכל בוודאות לצפות את כמות השיחות הנכנסות, ואת הבאז התקשורתי שהקמפיין עלול לעשות. לשם כך, ובמיוחד בשביל זה אנחנו כאן. שיחות יוצאות ונכנסות איכותיות מתסריטי שיחה להצלחת הקמפיין השיווקי לעסק שלך.
יוצא לקמפיין שיווקי? צור קשר והטלפון לא יפסיק לצלצל!
שלבים בתמיכה בקמפיין השיווקי
אנו בשידורית מענה אנושי לעסקים, נספק עבורך קו ייחודי לטובת הקמפיין, שדרכו תוכל לפרסם ו/או להעביר אליו את השיחות בכל שעות היממה,
עם שירותי מזכירות של שידורית, אתה תוכל לתת פרטים כפי שאתה תחליט לכל מתקשר גם לפי סוג ואופי פנייתו.
אך זה רק השלב הראשון לקמפיין
השלב השני הוא ביצירת פלטפורמה שתאפשר לך לנתח את הנתונים מהקמפיין בצורה שבה אתה תוכל
למפות את הערוצים השיווקים בהם פירסמת, ומה מהם הוביל לחשיפה שמייצרת עבורך את התוצאה
השיווקית האפקטיבית ביותר.
את אותם נתונים תוכל לראות דרך תוכנת ה-DASHBOARD שצוות התוכנה שלנו פיתח במיוחד עבור קמפיינים שיווקיים, כך שאונליין ובזמן אמת תוכל
לצפות בכמות השיחות הנכנסות ובכך לנתר ולפקח על התקדמות הקמפיין גם מרחוק.
בשלב השלישי בקמפיין השיווקי מגיע שלב הטיפול בפנייה. שידורית פיתחה מספר תוכנות המאפשרות לבעל
העסק לנתח ולפקח על הטיפול בכל פנייה נכנסת מהקמפיין. ביניהם תוכנת CRM שמאפשרת לך לפקח על הסוכנים
המטפלים בכל פנייה, תוכל לבחור איזו פניה תועבר לאיזו מחלקה ואפילו ברמת הסוכן של בית העסק ואף לבדוק אילו מבין הפניות טופלו.
שידורית מענה טלפוני לעסקים, מספקת לך ליווי וגיבוי מלא בעת יציאת לקמפיין השיווקי, החל מרגע עלייתו לאוויר, דרך הפניות הראשונות ועד אופי הטיפול של המחלקות הרלוונטיות. כך שבסוף היום, אתה יכול להיות שקט. כי טיפול בלקוחות שלך, זו המומחיות שלנו. כבר למעלה מעשרים וחמש שנה. כל אחד מהשלבים נתון לבחירת בעל העסק, ואינם מחייבים כחבילה כוללת.
יתרונות ביציאה לקמפיין שיווקי עם שידורית:
- מענה אנושי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
- גיבוי טלפוני לכל סוגי הפניות
- קו טלפון ייעודי עבורך שתוכל לפרסם
- מענה מהיר, מקצועי ואדיב ע"י צוות מוקד שלנו
- מענה ממוחשב או גיבוי באמצעות מערכת CALL BACK
- הקלטה והשמעת ג'ינג'ל שיווקי ותכנים שיווקים בעת ההמתנה
- סיווג הפניות לפי הגדרותיך
- אפשרות לניתוח סוג הפניה לפי מקור הגעה
ועוד…
כדי לקחת את הקמפיין שלך למקסימום, אתה צריך את שידורית איתך