- AAAA
איך זה עובד
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- איך זה עובד
במספר טלפון משלך, עם הג'ינגל הפרטי שלך, עונה נציגה מקצועית בשם העסק שלך ומעניקה מענה אנושי מקצועי ללקוחותיך באמצעות תסריטי שיחה, גם כשנדרש ידע מעמיק. השירות מותאם לעסקים וארגונים בכל סדר גודל, מוקדים רפואיים, לתמיכה במוצר או שירות, Help Desk, מוקדים עירוניים, משרדי ממשלה, חברות בילאומיות ועוד.
Define - שלב האפיון הוא לב התהליך, בעזרת אפיון הצרכים שלך,של העסק שלך ושל לקוחותיך, נוכל להתאים עבורך את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלך.
Develop- בשלב הפיתוח , אנו נקצה עבורך מספר טלפון משלך, נבנה תסריטי שיחה מותאמים לעסק שלך, ובניית מערך העברת הפניות בכל אחד מהדרכים שנוח לך.
Deliver- כל מה שנשאר לך לעשות, זה להעביר את השיחות אלינו, ואנחנו נדאג לכל השאר.
מענה אנושי לעסקים הוא שירות 24 שעות ביממה בשם העסק. השיחה מתנהלת על פי תסריט השיחה שהגדרת, ממתן מידע על בית העסק, מוצרים ושירותים, דרך תמיכה טכנית במוצרים, ועד למכירה בכרטיסי אשראי ותיאומים. השירות מאפשר העברת שיחות (כולל שיחות ועידה), ביצוע שיחות עדכון לקוח במצבים דחופים, פיצול המידע וההודעות למחלקות החברה (שירות לקוחות מכירות הזמנות וכו'). כך מקבל כל אגף את הודעותיו הרלוונטיות.
תשאר מעודכן בכל דרך, ואת הודעותיך תוכל לקבל בכל אחת מן הדרכים הבאות:
- כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך
- הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע)
- פקס יומי והתקשרות למוקד שידורית לשליפת הודעות
- מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום
- דרך אתר החברה באינטרנט
לחצו על הקמת מוקד טלפוני לפרטים נוספים.
תאם איתנו פגישת הדגמה ללא תשלום וללא התחייבות, וגלה עד כמה מתקדם יכול הארגון שלך להיות בטלפון